Kako poteka nakup v spletni trgovini Barbio's

V spletni trgovini nakupujete s klikom na košarico pri posameznem izdelku. Ko izberete želene izdelke, lahko naročilo v košarici še spremenite in nato nadaljujete na plačilo izdelkov. Izpolnite vaše podatke za oddajo naročila in dostavo izdelkov ter izberete želeni način plačila. S klikom na Oddaj naročilo je vaše naročilo prejeto v nadaljnjo obdelavo. Po e-pošti dobite tudi obvestilo o oddanem naročilu (preverite tudi spam oz. neželeno pošto).

Načini plačila izdelkov

V postopku nakupa lahko izberete dva načina plačila:

• Plačilo po predračunu z nakazilom na račun podjetja Barbio’s. Predračun se oblikuje ob koncu nakupovanja v spletni trgovini, potrditev naročila pa dobite tudi po e-pošti.
• Plačilo po povzetju, ki ga opravite na vaši pošti takrat, ko prevzamete pošiljko.

Vse cene v spletni trgovini vsebujejo DDV.

Dostava

V Sloveniji izdelke dostavljamo preko pogodbenega partnerja Pošte Slovenije. Trudimo se, da pošiljke odpošljemo še isti ali naslednji dan po vaši potrditvi naročila, tako da boste svoje izdelke dobili v roku 2-5 dni.

Stroški dostave:

• Pri naročilu do 50,00 EUR je strošek poštnine 3,90 EUR
• Pri naročilu nad 50,00 EUR je pošiljka brezplačna* (poštnino plača Barbio’s)

*ne velja v primeru posebnih akcij.
V primeru dostave pošiljke izven Slovenije se poštnina zaračuna po ceniku Pošte Slovenije ali drugega ponudnika.

Dodatni stroški:

Če se odločite za plačilo po povzetju, Pošta zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku. Trenutno znaša ta strošek 0,96 € za vrednosti do 100 €. To storitev plača stranka direktno Pošti in ni predmet pogodbe med Barbio’s in stranko.

Težave z dostavo:

Če naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti pravočasno, vas bomo o tem obvestili.

Več informacij o pošiljkah:

Za več informacij o pošiljkah smo na voljo na telefonski številki 041 729 666 ali na elektronskem naslovu info@barbios.si.

Vračilo izdelkov

Če z našimi izdelki niste zadovoljni, nam jih lahko vrnete brez obrazložitve nespremenjene v originalni embalaži in povrnili vam bomo kupnino. Seveda pa nas zanima, zakaj niste bili zadovoljni, da se bomo v prihodnje lahko popravili. Zato vas lepo prosimo za kratek komentar, kaj vas je zmotilo, na info@barbios.si.